۴ پاسخ

منم شبی ی دونه اسپرین میخورم

اگر تهوع یهو برگرده باید جدی بگیری ممکنه مسمومیت بارداری ( فشار بالا ) و خطر پره اکلامپسی باشه، برو ی جا برات فشارت بگیرن ، با دستگاه دیجیتال تو خونه نگیر

شايد بخاطر كمبود ويتامين و اهن سرگيجه ميگيرى

احتمالا فشارت بالاست
محض احتیاط فشارت و اندازه کن

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری