۷ پاسخ

والامن ک هم دردشکم داشتم هم سر.سرم بعد۲۰روزخوب شددردمم تا۴۰روززیادبودبعداون کمترشدالان ک دوماه گذسته بازم گاهی اوقات دردمیگیره

۲۵تا۳۰روز

بعد از اینکه بخیه رو کشیدم خوب شدم کامل

دوماه

۱۵روز تا ۲۰روز

هنوز که دارم

من یک ماه

سوال های مرتبط