۱۵ پاسخ

هر چی بیشتر راه بری دردت کمتر میشه

والا منم سزارینم ولی دردی ندارم

شیاف مفنامیک اسید ۱۰۰ بزار دردتو میگیره

برای من ۵ روز بود بعدش تموم شد ، من مفنامیک اسید میخوردم

من هنوزم درد دارم 😭😭

هر ۸ ساعت دوتا شیاف میزاشتم
مفنامیک بخور خونریزیت کمتر بشه
اروم میشی راه برو
من ۴ روز درد کشیدم هنوزم دارم ولی امروز شیاف نزاشتم
روزانه کافین بخور ک سردرد نگیری
من سردرد و کمردرد نخاعم درد میکنه

عزیزم با شیاف که قابل تحمل دو سه روز اول سخت تا ده روز اول با شیاف قابل کنترل

شیاف بذار اصلن متوجه نمیشی

فقط شیاف بزار خیلی خوبه

چندرووووز؟من فقط چندساعت اونم هی میومدن ماساژ و فشار میدادن که خون کانل خارج شه درد شدید داشتم بعدش دیگه اوکی و قابل تحمل بود ....شیاف بذار درد داشتنی اگه زیاده دوتا همزمان بذار هر چهار پنج ساعت

برا من ک‌ تا ۱۰ روز خیلی دردناک بود بعدش کم کم کمتر میش

تا زمانی که بخیه هاتو بکشی...بعدش خیلی دردت کمتر میشه

عزیزم شیاف بزار

بستگی به بدن داره واس من تا ۲۰ روز خیلی سخت بود

بستگی به بدن خودت داره عزیزم ❤️

سوال های مرتبط