ما از بیمارستان که میایم خونه هم مادر هم بچه میرن حموم
منم بیمارستان که بودم دکتر شیفت اومد گفت طبیعیا فرداعصر برن حمام سزارینیا ۳ روز بعد
من تو همون بیمارستان وقتی پاشدم راه رفتم، رفتم حموم دوش گرفتم سبک شدم پانسمان ضد آب داشتم
روز سوم هم رفتم دوش گرفتم خونه پانسمان رو باز کردم
دکتر من گفت مرخص شدی رفتی خونه سرپا دوش بگیر بعد جای بخیتو خشک کن البته چسبی که روی بخیه هاست میگن ضد ابه
به محض اینکه از بیمارستان اومدیم
ب منم گفت همون روز اول برو بخیتم بشور
نمیشه نریم که
اتفاقا دکتر گفته بود روزی سه بار جای سزارینو با آب و شامپو بچه بشور و با سشوار خشک کن
واگرن آدم کپک میزنه
دکترت کی بود؟
من همینکه اومدم خونه رفتم حموم چسب کندم دوش گرفتم بو گند خون میدادم
به من گفت فردای عمل برو
از بیمارستان اومدم رفتیم حمام
من فقط و سینه ها و بکینی به پایین شستم
تا 6 روز هم نتونستم برم حمام
فقط تند تند می اومدم خونه و بخیه هام میشستم و سریع میرفتم بیمارستان 🤦🏽♀️
لباست هم زود زود عوض کنی اوکی میشی
با دستمال نم دار تمیز کن خودتو
ولی تا سه روز حموم نمیشه بری عزیزم
عزیزم کدوم بیمارستان اهواز عمل کردی راضی بودی؟
از بیمارستان بیای مجازه معمولا
من از فردای که از بیمارستان مرخص شدم رفتم پانسمانم کندم ولی بعدش با سشوار خشک می کردم خداروشکر خیلی خوب بود راحتم کشیدم
اتفاقا رو بخیه چسبی میزنن ک بشه رفت حموم
من هر دو بار از بیمارستان اومدم هم خودم رفتم دوش هم بچم شستم
من از بیمارستان مرخص شدم حموم رفتم
خودشون گفتن برید حموم
من دکترم گفت فرداش باید حمام کنی
روز دوم رفتم پانسمان و زیر دوش آب گرم باز کردم جای بخیه امو با شامپو بچه شستم بعدش باسشوارخشک کردم
هروز ک نتونی بری ی روز در میان مجازه میتونی بری حمام زخم تو شست و شو بدی
ن عزیزم بو نمیگیری😂روز قبل عمل قشنگ خودتو بشو موهاتم محکم بباف ک ژولیده نشه تو اون سه روزم از رول ضدتعریق و خوشبو کننده ها استفاده کن
من دکترم امروز ک عمل کردم فرداش مرخص شدم چسب ضداب زدن روش گفتن برو حمام
ازفردام چسبو باز کردن هرروز برو با شامپو بچه بشور
من کلا حاضر جوابم
همون روزی که رفتم خونه به ما گفتن سرپا فوری دوش بگیرید .و جای عمل رو با شامپو بچه بشورید و بیاید با سشوار رو به سرد خشک کنید
دکتر من گفت از روز سوم پانسمان رو باز کن و هر روز با آب و صابون شستشو بده و بعدش با سشوار خشک کن
من سر سارینا ۸ روز حموم نرفتم
من ک روز سوم رفتم حموم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.