مامان پناه خانم از عملت راضی بودی؟
من مرشدی عمل کرد وای ک چقد راضی ام ازش اصن ازیت نشدم ی درصد
ولی پسرم رفت ان ای سی یو🥲
من نمیدونستم هروز باید برم حمام دکترم گف روزی یکی دوبار جا عمل با شامپو بچه بشور باد سرد سشوار خشک کن
تا وقتی ک بخیه ها بهبود پیدا کنه
بعد سه روز میری پانسمان زد آب بازمیکنی هرروز میری دوش میگیری اومدی با سشوار خشک میکنی
تا وقتی بخیه داری هرروز بری بهتره بعدم با سشوار خشک کنی ولی یه روز درمیونم مشکلی نداره بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.