۲ پاسخ

بچه منم دقیقا همینجور بود دگ ندادمش
فقط گریپ میکسچر میدم و دایمیتیکون

حتما نميسازه.من پدي لاكت ميدادم اينحوري ميشد

سوال های مرتبط

مامان نویان💙 مامان نویان💙 ۸ ماهگی
مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی