۴ پاسخ

خانومامن چندروزدیگه زایمان میکنم وزن بچم۲۱۵۰هستش چکارکنم ایرادی نداره اخه خیلی کوچیکه؟

تا یه هفته مشکلی نداره بیشتر شکمش با روغن زیتون یا روغن بچه مالش بده به صورت دورانی بهش کمک میکنه که پی پی کنه

منم دو روزه کار نکرده میگن تا یه هفته اشکالنداره شیر خودمم میخوره

ماال شیرخشک شیرخودت میدی یاخشک

سوال های مرتبط

مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی