توروخدا هر چی میشنوین رو نه باور کنین ن به کسی بگین
فقط از دکترتون سوال کنین
کندر و فولیک بیش از حد مجازی که تعریف شده بیش فعالی میاره!امگا۳ باهوشش میکنه
وااا نه من از۲۲هفته روز درمیون دکترم گفت بخور برا وزن دهی بچه خوبه خودتم چاق نمیشب
نه برای هوش جنین هس و معمولا هفته دوبار مصرف میشه
نه من سر دومی میخوردم هرروز
مثل ماست بود بچم😅😅😅🤣🤣🤣
به من دکترم نداده
فقط با دکترت مشورت کن عزیزم
اگه بحث این حرفا که باشه همین هویج هم مفیده هم مضرر🤦♀️
منم شنیدم که میگن باعث پیش فعالی میشه منم کم مصرف کردم
دکتر بمنم داده
نه برای هوش جنین و خونرسانی بهتر و سلامت قلب میدن،خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.