۶ پاسخ

بچه نباید بخوره

نه بابا کی گفته. من هر دوتا بارداری میخوردم
هرچیزی که هوس میکردمو میخوردم(حالا غیر از موارد ممنوعه مثل زعفرون)

والا من شنیدم اگ بچه زیاد بخوره باعث بیش فعالی میشه ولی خودت بخور منم میخورم حداقل روزی ی تیکه

بله درسته ولی بخور😁

چرته بخور بره

من ک خیلی میخورم🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری