۴ پاسخ

اپتامیل خیلی راضیم

من اپتامیل پرونوترا میدم راضیم
بیومیل به نظرم خیلی چربه خوشم نیومد😂

من بيوميل ميدم راضيم

من اپتامیل میدادم کمکی از بدو تولد الان دو هفتس فقط ابتامیل میدم تو ۱۲روز ۱۵۰گرم اضافه کرده

سوال های مرتبط

مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 ۱۳ ماهگی
مامان baby👶 مامان baby👶 ۱۵ ماهگی