خانما شیرخشک بیومیل خوبه یا آپتامیل ؟؟

۲ پاسخ

اپتامیل از همه شیرا بچه ها طعمشو بیشتر دوس دارن بهتر میخورن

سلام
آپتامیل جدیدتره
مخصوصا اپتامیل پرونوترا گیر بیاری عالیه
من میدم خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 🌱🩵 مامان معجزه خدا 🌱🩵 ۷ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۷ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۸ ماهگی