سلام شما چه جوری قندتو کنترل کردی؟
منم ناشتا ۸۲ هس بعد یه ساعت گلوکز ۱۶۵ زده دکتر گفته ۱۰ روز رعایت کنم بعد دوباره ازمایش میگیرن ببینن چند شده
عزیزم ناشتا قندت ۱۶۰ بود؟ چیکار کردی پایین اومد
دکتر پیش کی میری کسی که قندش اینقدر بالاس دیگه گلوکز نباید بخوره
واا 😐
ناشتا ۱۶۰ بود عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.