خانوما شما برای سردردتون چیکار میکنید

۱۲ پاسخ

منم دستمو میذارم رو سرم و دراز میکشم

به نام خدا میخوابم

من ب توصیه یکی ام خانمهای گهواره گلاب بو کردم و واقعا کارساز بود برام‌ن اینکه کامل خوب شم
اما خب کمترش میکنع دردش

میگیرم میخوابم

سرتو ببند بخواب

چایی فقط چایی درمون دردمه😂

هیچ تحمل

هیچ
با روسری محکم میبندم و اتاق تو سکوت باید باشه

به زور میخوابم اگه خوب نشد تحمل میکنم🫠

بیشتر شیا میاد سراغم ، درازمیکشم من

تو بارداری ؟ قرص استامینوفن ۳۲۵

قرص میخورم 😂

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۷ ماهگی
مامان دریا کوچولو🌊 مامان دریا کوچولو🌊 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن روزهای ابتدایی تولد
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌وچهارم بارداری