سلام خانوما شما برای یبوست چیکار میکنید؟🚶🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

۴ پاسخ

معمولا گریه میکنم زجه میزنم😂

من الو بخارا و انجیر خشک برام خیلی عالیه اب رو اتیشه حتی لواشک و تلف هندی هم خوبه

کشک بادمجون میرزاقاسمی ، زیتون انجیر

کدو حوایی هویج خیار انجیر بخور
شربت ملین بگیر عالیه

سوال های مرتبط

مامان ماهک مامان ماهک هفته پانزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی