از هفته چندم حس کردین بچتون رو؟🥹🥹🥹

۹ پاسخ

هفته۱۵

من تا الان س بار حسش کردم خیلی کم

من هم حس نمیکنم هنوز🥺🥺

۱۷هفته و۵روز

من هنوزم حسش نمیکنم

از الان🥹❤️

از ۱۷ هفته به بعد🥲🥹

من هنو حسش نکردم☹️ خیلی دوسدارم اون لحظه برسه

ازهمون اوووول😂

سوال های مرتبط

مامان تپلی🩵👦🏻 مامان تپلی🩵👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری