۱ پاسخ

عزیزم منم خیلی استرس دارم 15 اردیبهشت باید برم برای کشیدن بخیه 🙃🤕ولی دکترم می‌گه نگران نباش درد نداره دیگه نمی‌دونم 🤭

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی