مامانا کیا اب قند میدن واس دلدرد بچشون؟

۷ پاسخ

من عرق نعنا میدادم ب پسرم

اب قند . به نوزاد . دشمنی داری با بچه ات .
کلیه هاشو داغون میکنی

آب قند دادن دل درد برطرف نمی کنه فقط داره جای شیر می گیره بچه مواد موردنیاز داخل شیر هست کمتر می گیره و رشدش ضعیف میشه بهتر برا درمان کولیک ببری متخصص دارو بده

دکتر بمن گفت بده در حد ۱۵ سی سی میدادم یکی دو بار
ولی قطره هم خودش داده بود کولیک ایز

نباید بدی
به جاش قطره کولیکز بده و شکمشو ماساژ بده

روزی چقد بهش میدی عزیزم

من میدم

سوال های مرتبط

مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان دیاکو💙 مامان دیاکو💙 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی