مامانا تازه تب نوزاد ام را ۳۷.۷ یعنی تب دارع

۴ پاسخ

پسرم دست زدم بش یکم داغه تب سنج زدم

آره پاشویش کن استامینوفن بده

لباسش رو کم کن یکم پاشویه کن اگه پایین نیومد استا بده

اگه درجه تب زیر بغله نیم درجه باید اضافه کنی
۳۷ و نیم شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی
مامان طاها مامان طاها ۱۰ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۹ ماهگی