۲ پاسخ

طبیعیه عزیزم

آره عزیزم طبیعیه زیر شکم یه قسمت چپ و راست همه اینا طبیعیه اگر دردش غیر قابل تحمل بود اون موقع برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان پسته🥹 مامان پسته🥹 هفته بیستم بارداری
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخمل 🩷و 🩵 مامان دخمل 🩷و 🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد