۴ پاسخ

سلام عزیزم یادمه شما قبلا تنبلی تخمدان داشتین ، چیکار کردین باردار شدین ؟

هردردی ک غیرقابل تحمله خطرناکه بایدبری دکتر وگرنه دردخفیف وجزئی طبیعیه

برو دکتر

بیرون روی داشتی؟ سردی نخوردی؟ من دیشب اینجوری بودم فهمیدم واسه سردیه چاقاله و هندونه خورده بودم

سوال های مرتبط

مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۷ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری