خانما من سرکلاژ هستم مبتونم بشینم تا چند ساعتی

۳ پاسخ

دکتر من گفت صاف نشین حالتی که پشتت بالشت باشه تکیه بدی

اگه یه ماه از سرکلاژت گزشته میتونی

سلام جانیم منم سرکلاژیم آره بشین چرا نشینی

سوال های مرتبط

مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌وسوم بارداری