خانما من سرکلاژ هستم مبتونم بشینم

۵ پاسخ

منم یک هفته اس شما به جزسرویس بازبلندمیشی

اره چرا نتونی

اره میتونی بشینی اما طولانی نه

سلام‌ مامانا من هفته ۱۴ هستم همش بی انرژی و بیحالم شماها هم اینجوری هستین

طول سرویکست چند بود ک سرکلاژ شدی؟؟

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد