۵ پاسخ

سلام مامان جوجه بهتون تبریک میگم عزیزم میشه بگید چندروز از پریودی رد شدازمایش دادین؟؟ اخه منم میخوام ازمایش بدم عجله دارم که کی برم

خیلی ممنون گلم خدا نی نی تو حفظ کنه

اوکیه مشکلی نیست

اگه بعد ۴۸ ساعت دو برابر یا بیشتر بشه اوکیه نگران نباش 😍 مبارکت باشه
آزمایش بتا فقط مینویسه مثبت یا منفی ، تیتر بتا عدد میده همون ۳۷۰ هم تیتر بتا بوده

اره عزیزم خیلیم عالیه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان اهورا وآراد مامان اهورا وآراد ۵ ماهگی
مامان نورِ خونــ✿⁠ــه مامان نورِ خونــ✿⁠ــه هفته هفدهم بارداری
مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی