خداروشکر واکسن ۶ماهگی رو هم زدم راحت شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲

۲ پاسخ

به سلامتی عزیزم چجوریه چندتاست ‌‌‌‌تا الان کوچولوت اوکی بوده

امروزی زدی

سوال های مرتبط

مامان شاهان 🥹♥️ مامان شاهان 🥹♥️ ۹ ماهگی
مامان آرتا و آرشا مامان آرتا و آرشا ۱۱ ماهگی
مامان 👸🏻دخترام👸🏻 مامان 👸🏻دخترام👸🏻 ۱ سالگی