قرص ایزوپرین برا چیه خطری نداره ت بارداری؟؟

۵ پاسخ

روی من تاثیر نداشته اما میخورم هنوز

من میخورم ولی دردام مداوم و انقباضم دارم الان حتی نمیتونم پهلو ب پهلو بشم😭

برای جلوگیری از زایمان زودرس

منم دارم میخورم.زوری چندتا میخوری؟

نه خیلیم خوبه من از هفته ۲۲ دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۳ ماهگی