قرص ایزوپرین ۱۰(ایزو کسوپرین) برای چیه؟

تصویر
۲ پاسخ

سلام عزیز☺️
خوشگلای من تو روبیکا یه گروه دوستانه اقدامی، باردار، مادر داریم اگه دوست داری بیای به ایدیم پیام بده تا بهت لینک بدم🥰

@naziO_Os

برا انقباض

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی