خانما کیا قرص ایزوپرین استفاده کردن؟

۶ پاسخ

منم میخورم برای درو و انقباض واقعا خوب بوده مشکلی نداشتم تاحالا

من ۲ورق خوردم هر۸ساعت یکی

منم میخورم یکی شب یکی صبح از ۲۴ هفته به خاطر اینکه بچه خودشو شل و سفت میکرد بهم داد میخورم

منم تقریبا سه هفته ست میخورم
علائمی نداشتم ولی دکترم داد هر هشت ساعت یه نصف قرص

من استفاده میکنم

من

سوال های مرتبط

مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیلین خانوم🥰 مامان آیلین خانوم🥰 هفته سی‌ویکم بارداری