۴ پاسخ

من استفاده میکنم برای جلوگیری از زایمان زودرس و ضد انقباض های رحمی هست

جلوگیری از زایمان زودرس هست زیاد مصرف نکن سر بارداری اولم خیلی خوردم باعث شد بچم به خاطر ریه یک هفته بستری بشه با اینکه آمپولامو زده بودم

منم استفاده میکنم
واسه، درد واژن و کشاله ران

ایزوکسوپرین منظورته گلم؟

سوال های مرتبط

مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی