خانما کیا قرص ایزوپرین و هیوتکس استفاده کرده؟

۹ پاسخ

من هیوسین رو دکتر برای درد شکم داد زدم تو سایت دیدم عوارض داره مصرف نکردم تحمل میکنم

روزی یه دونه ایزوپرین میخورم

من انقباض داشتم دکترم ایزوپرین داد گفت هروقت درد داشتیبخوری ورق خوردم الان دیگه اصلا انقباض ندارم

من میخورم چطور؟

منم دکترم ایزوپرین بهم داد گفت فقط موقع درد ۸ ساعتی بخور

از ۱۲ هفته ایزوپرین استفاده میکنم

منم ۱۲ساعتی میخورم ایزوپرین ولی هیوتکس هروقت دل دردوکمردردباشم

من میخورم از ۲۷ هفته هر دوازده ساعت خوردم تا ۲۹ هفته الان دیگه یک روز در میان میخورم چون قبلا درد زیر شکم داشتم

من ایزوپرین میخورم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی