نشستن زیاد سرویکس رو پاین میاره

۶ پاسخ

نه فکر نکنم

خانما من جفتم پایین بود انومالی بالا رفت خداروشکر گفت وضعیتش خوبه ولی وقتی توی ماشین میشینم کمرم درد میگیره ربطی داره!؟

من ن زیاد سرپام ن زیاد میشینم تا جایی میتونم رعایت میکنم

فک نکنم. میگن خونریزی. و لکه بینی. سرویکس پایین میاره. اونایی. نزدیکی زیاد. دارن. چون انقباض رحمی بهشون میاد رحم شل میشه

نه ولی خون رسانی کم میشه

فک نکنم اونایی ک استراحت مطلقن یا نشستن یا دراز کشیدن

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولوشم🫠💙 مامان کوچولوشم🫠💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری