۱۱ پاسخ

چه کنیم کاش یکی تجربه داشته باشه بیاد راهنمایی کنه🤌

من خیلی داشتم دکتر پنتوپنازول داد خوب شدم

من روزی دوتا فاموتیدین میخورم

آره خیلی

من دارم😮‍💨

برای سوزش معده دکتر بهم پنتوپرازول 40 داد ناشتا میخورم دیگه خبری از سوزش نیست

من سوزش ندارم ولی نفخ دارم😣😣

اره من وحشناک سوزش دارم وگشنم میشه زیااااد🙃

من هم هفته نیستم اما از اول بارداری با وجود دارو همچنان سوزش بد و شدید دارم

منم خیلی سوزش معده دارم ،اذیتم
نمیدونم چه کنم 😫😭

سوزش ک نه ولی التهاب روده گرفتم

سوال های مرتبط

مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد