سلام مامانا حرکت نینی رو زیاد حس نمیکنم چرا؟!

۶ پاسخ

منم زیاد حرکت نمیکنه بیشتر موقعه ی ک دراز کشیده باشم حرکت میکنه

من از15هفته حس کردم جفتم قدامی
وقتی وارد22هفته شدم خداروشکر نیم ساعت نیم ساعت حسش میکنم

25هفته ب بعد باید خوب لگد بزنه

اشکال نداره 28هفته ب بعد زیاده و مهمه

29هفته به بعد بیشتر حس میکنی الان خیلی کمه اگه بارداری اولته مثل من

جفتت اگه قدامیه دیرتر حس میکنی نترس مامان جان

سوال های مرتبط

مامان نینی 👶🏻 مامان نینی 👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد