سلام دوستان من چرا نینی رو حس نمیکنم؟؟؟؟

۷ پاسخ

منم اصلامتوجه نشدم

عزیزم بعضی هادیرحسش میکنند من جفتم قدامی بود15هفته حسش کردم

وای چه دیر من شونزده هفته شدم منتظرم تکون بخوره

منم که حس کردم زود خیلی ضعیفه اصلا بعضی روزا نمیفهمم کجاس تکون میخوره یا نه
تا ۲۴ هفته باید تکوناش رو‌متوجه بشی دیگه انشاالله
و تا ۲۸ هفته به بعد خوب و محکم بخوره

منم فقط در حد نبض و این که حس کنم کجای شکممه ولی تکون اینا نه اصلا
فکرکنم بچه هامون تنبلن😍😍🤤

منم هنوز حس نمیکنم

طبیعیه عزیزم تا هفته ۲۴ ۲۵ حس نمیشه خیلی مگه تکونای خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان حسن کوچولو 💙 مامان حسن کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان نینی 👶🏻 مامان نینی 👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جیگر گوشه👼 مامان جیگر گوشه👼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری