سلام دوستان من چرا اصلا بچه رو حس نمیکنم ؟

۹ پاسخ

منم هیچی حس نمیکنم فقط دوباری ک رفتم سونوگرافی باورم میشد باردارم

منم حس نمیکنم طبیعیه

منم دقیقا همین سوالو دارم انگار ن انگار باردارم

طبیعیه بعضی وقتا برامنم تکون میخورد دگ نخورده از ترس پریروز رفتم سونو دادم خوب بود گفت طبیعیه

خب زود حس میکنی گلم

از۱۸هفته حسش میکنی

هنوز زوده من از۲۰هفته حسش کردم

منم

خیلی زوده عزیزم منم هنوز هیچ تکونی حس نکردم

سوال های مرتبط

مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان مرسانا و دلانا مامان مرسانا و دلانا ۶ ماهگی
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری