اصلا حرکت بچه رو حس نمیکنم آخه چرا

۸ پاسخ

من‌۲۰ هفته حس کردم

منم تازه میفهمم

عزیزم زوده که☺️

امروز دکتر بمن گفت ۵ -6 هفته دیگه تازه احساس میکنی

من 22 هفته به بعد حس کردم،چه انتظاری داری آخه،تازه جفتمم خلفی

زوده هنوز از ۱۸ به بعد تازه اگه جفت قدامی نباشه

چون هنوز کوچیکه، ان شالله 20تا 22 رو رد کنی حس میکنی واضح

من تازه دارم به صورت نبض احساس میکنم
و اینکه انومالی هم رفتم تو ۱۸ هفته دکتر گفت خیلی طبیعیه که احساس نمیکنی

سوال های مرتبط

مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا و دلانا مامان مرسانا و دلانا ۶ ماهگی
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری