چرا من هنوز حس نمیکنم بچه رو ک تکون بخوره ☹️☹️☹️😟

۹ پاسخ

منم جفتم قدامیه هنوز هیچی به هیچی

منم🥺😭

کم کم دیگه حس میکنی از این هفته

من فقد یه بار حس کردم الان نگرانم چرا دیگه حس نکردم☹️البته شاید تکون بخوره ولی متوجه نشم چون خیلی کم حس میشه

والا من گیر کردم نفخه یا بچه فک کنم صبر کنم بره بالاتر بفهمیم

از هفته ۲۱ به بعد حس میکنید اگه جفت قدامی باشه هم گاهی دیرتر حس میشه

زود بابا. منم توقع دارم از الان تکون بخوره
تازه من استرس هم میگیرم نکنه خدایی نکرده چیزی شده یاشه

من از ۱۲ هفته قشنگ حس میکنم🤩

منم🫠🥹

سوال های مرتبط

مامان ایلیار💙💙💙 مامان ایلیار💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان حسین 🩵 مامان حسین 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد