خانوما چرا من حرکت بچه رو حس نمیکنم

۱۵ پاسخ

سلام مامانا من از ۱۴ هفته حس کردم حرکاتش رو الان ۲۰هفته هستم خیلی لگد میزنه

منم حس نمیکنم

زوده،من از هفته ۲۱ نبض رو حس کردم
از هفته ۲۳ حرکاتش واضح مشخص بود

شاید جفتت قدامیه دیرتر متوجه میشی

از چن هفتگی باید برااین پهلو ب اون پهلو پاشی بعد برگردی

زوده براتون اگ هفته23ب بعد قسنگ متوجه میشین چون جفتت قدامیه ولی جفت من خلفی بود از هفتع 19مصه حالت نبض بود الان کامل دور میزنه ماشالله و لقد کوبم میکنه

زوده تا ۲هفته ۳هفته دیگه

میترسم میگم نکنه مشکلی باشه

منم اصلا حس نکردم در صورتی ک پسرام خیلی زود تکون خوردن

بارداری دوممه ولی منم هنوز حس نمیکنم

من دکترم میگفت تا ۲۳هفته وقت هست

من تازه امروز حس كردم. هنوز زوده عزيزم

اگرجفتت قدامی باشه دیرحسش میکنی.

خیلی زوده
مخصوصا اگه بارداری اول باشه

منم حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلیار💙💙💙 مامان ایلیار💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی