من هنوزم حرکت بچه رو حس نمیکنم چرا؟🥲🥲

۱۶ پاسخ

طبیعیه من تا ۲۴ هفته حس نکردم واضح فقط نهایتا مثل نبض بود
بعضیا میان میگن ما حس کردیم ۱۲ هفته فلان و بیسار به اونا توجه نکن اونا فرق نفخ رو با حرکات بچه تشکیل نمیدن خود دکترا میگن از ۲۰ هفته تا ۲۵ هفته زمان هست حس کنی از ۲۸ حرکات دیگه مهم میشن

استرس نگیر
بدن با بدن فرق میکنه

تا ۲۴ هفته هم حس نکنی طبیعیه

عزیزم منم از ۲۰ هفته تازه حالت نبض حس کردم

منم حس نمیکنم

من خلفی بودم عزیزم ۲۰ هفته و۶ روز فهمیدم

چون هم جفتت خلفیه همم ب احتمال زیاد اولین بچت هست بعدشم تو حس میکنی نمیتونی تشخیص بدی ک حرکت جنینه یا صدای شکم خودت
یکی دو هفته صبر کن کامل حس میکنی و اینکه حرکات جنین تو این هفته ها منظم نیست

من۲۲هفته حس کردم

پنج هفته دیگه وقت داری

منم همین طور

بچه اول باشه کلا دیر حس می‌کنی من سر پسرم 22 هفته حرکتاشو حس کردم

من ۱۹ هفته و ۵ روز واضح حس کردم جفتم خلفی بود

اینجا همه میگن حس میکنیم ادم دل نگران میشه😑

سلام منم ۱۹ هفتم جفتم قدامیه هنوز حس نمیکنم جنین رو

منم هیچی

جفتت چیه

سوال های مرتبط

مامان نَوا💕 مامان نَوا💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری