بچهااا من هنوزم تکونای نی نی رو حس نمیکنم 🥲

۱۲ پاسخ

لابد جفتت جلوه بچه عقب

منم چیزی حس نمیکردم بعد از اینکه رفتم سنو معلولی۲۵۰۰ دادم الان حس میکنم😐😂

من یکی از روزهای ۲۰ هفته متپجه شدم

منم جفتمم خلفیه نگرانمم

منم ☹️

منم فقط حس حباب ترکیدن و‌نبض زدن
زیر شکمم دارم

عزیزم‌ از۲۲/۲۳هفته تازه شروع میشه برا بعضیا منم ۲۲هفته حس کردم

من ٢٢ هفته حس كردم

منم حس نمیکنم عزیزم فکر کنم به خاطر جفت باشه که قدامیه

تا 22 وقت داری

من هنوزممممم نکردم

منم همینم🫤🤣

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری