من تکونای نی نی مو از دیروز حس نمیکنم نگرانم😞🥺

۴ پاسخ

۲۸ هفته ب بعد مهمه

عادیه منم بیشتر وختا حسش نمی کنم

نگران نباش عزیزم تو این هفته ها عادیه
چون هنوز کوچولوعه ممکنه حسش نکنی خیلی
یه چیز شیرین و خنک بخور و به پهلو چپ دراز بکش حسش می‌کنی انشاءالله

چندتا خرما یا رطب بخور یا ابمیوه شیرین به پهلو چپ بخواب ببین تکون میخوره یانه
بعدم همه تکون هاشو قرار نیست بفهمیم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی
مامان نَوا💕 مامان نَوا💕 هفته سی‌ودوم بارداری