۱۱ پاسخ

من بعد ۲۲ هفتگی حس کردم

هم مامان سورنایی هم
ام هفته منی
بااین تفاوت که من حس میکنم

جنسیت چیه میگم پسر حس نمیکنی و بعد خیلی کمه
دختر خیلی زود تکون میخوره و حس میکنی

من از اخر۲۰ هفته حس کردم

تا۲۵هفته وقت داری

نگران نباش بعضی ها تا 24 هفته حس میکنند

منم خیلی کم در حد نبض گاهی می فهمم

منم حس نکردم

من هفته بیست و یک حس کردم الان زوده برات عزیزم

من از آخرای هفته ی ۱۹ حس کردم

من از ۲۰هفته حس کردم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری