سلام من تکون بچه رو حس نمیکنم طبیعیه

۷ پاسخ

من تقریبا یکی دو هفته ای هست حسش میکنم. واسه هرکی متفاوته دگ

من ۲۲ هفتگی حس کردم

همین روزا حس میکنی

اره بابا تا ۲۸ هفته طبیعیه

عزیزم هنوز زوده

هنوز خیلی زوده عزیزم صبر کن

اره بابا زوده

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لوبیای سحرآمیز💙 مامان لوبیای سحرآمیز💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وششم بارداری