تو شیردهی مشروب بخورم چی میشع

۱۰ پاسخ

تو مغز و رشدش تاثیر منفی میزاره
اگه بخوری نباید شیر بدی تا ۵ ساعت بعدم باید بدوشی یه دور خالی بشه بریزی دور
به نظرم به ضررش نمی ارزه نخور

عزیزم شما دوران شیردهی مشروب خوردین؟پسرتون اذیت نشد که

عزیزم قبل از خوردن مشروب شیرتو بدوش،سرچ کن ببین شیر تو یخچال یا فریزر تو ظرفای مخصوصش از چند ساعت تا چند روز فریزر میتونه بمونه،راحت....

بچت مست میشه

خودتو و نی نی مست میشین😁

بردیا بزرگ شه مشروب خور سختی میشه😂😂😂 شوخی میگم نمیدونم ولی فک‌نمیکنم خوب باشه

دو ساعت بعد آخرین پیک میتونی شیر بدی
البته اگر در حد کم خورده باشی

بعد۴_۵ ساعت شیرتو بدوش بعد بهش بده

والا میگن خوب نیس

میگن تاثیر میزاره رو بچه

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا ۱۴ ماهگی