کسی تو شیردهی ماستیت یا عفونت پستان گرفته

۴ پاسخ

سلام عزیزم شما خوب شدین
منم همینطوری شدم چند بار دکتر رفتم انتی بیوتیک استفاده میکنم خوب نمیشه خیلی اذیت میشم

عزيزم ماستيت شما رفع شد؟
من بار سومه كه اينطوري ميشم تو اين ٤ ماه😭

من دختر اولم که ۹ماهه بود ماستیت شد خیلیم درد گرفت و تب کردم با آنتی بیوتیک خوب شد خودمم یکم دوشیدم زیر دوش ماساژ دادم تخلیه شد
ولی برای کلا از شیر گرفتن هیچی نخوردم با اینکه پر شده بود و درد گرفته بود ولی چند روز تحمل کردم خود به خود خوب شد

من سر دختر اولم گرفتم با آنتی بیوتیک رفع شد

سوال های مرتبط