۳ پاسخ

عزیزم باید ادرار ۲۴ساعته بدی ولی زیاد بالا نیست

نه عزیزم نهایت یه هفته دکترت تحت مراقبت قرارت میده بچه میشه۳۹هفتت که برای زایمان عالیه اصلا نگرانی نداره

نگران نباش عزیزم دیگه هفته۳۸هستی

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری