خوردن تخمه تو شیردهی ضرر داره؟

۱۴ پاسخ

ن من هرشب میخورم شیر رو پرچرب میکنه

نه بابا اتفاقا باعث میشع بچه خواب بره

نه، ضرر نداره اگه زیاد نخوری. مفیده ولی زیاده‌ش ممکنه نفخ بیاره

بسی خوردم

من میخورم

عزیزم بچه شما ۵ ماهشه فکر نکنم دیگه بد باشه میتونی بخوری. من ک تا ۴ ماه رعایت کردم بعدش همه چی خوردم

ن میگن شیرو چرب میکنه خوبع😬

من تخمه آفتابگردان خیلی دوست دارم و از اول خوردن با چایی میچسپه

من که همش میخورم ازاول تاالان

من که میخورم از کوچیک بوده میخوردم
بخور که عادت کنه

من شنیدم نفاخه

ن بابا من که میخورم چیزی نشد

نه چه ضرری میتونه داشته باشه

من که نمی‌خورم میترسم سنگین باشه 🤦

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیا🐤🐣 مامان جوجه رنگیا🐤🐣 ۱ سالگی
مامان نورا خانوم💕 مامان نورا خانوم💕 ۱۳ ماهگی
مامان علی🫶🏻🥰 مامان علی🫶🏻🥰 ۱۳ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۴ ماهگی
مامان پسرم👼💙 مامان پسرم👼💙 ۱۴ ماهگی