سلام مامانا نسکافه خوردن تو شیردهی ضرر داره

۳ پاسخ

زیاد نخور چون بچه ات بی خواب میشه

زوزی یه بار من میخورم تا الان چیزی نشده

ممکنه رو خواب بچت اثر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان علی🫶🏻🥰 مامان علی🫶🏻🥰 ۱۳ ماهگی
مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هجدهم بارداری