مامانا کنسرو لوبیا تو شیردهی ضرر داره؟

۴ پاسخ

من میخورم اتفاقا شیرمم زیاد میکنه البته خودم درست میکنم مثل بیرونیا میشه

نه اینقد حساس نباش گلم

لوبیا کلا نفاخه
ولی بعدش عرق نعنا و نبات بخور

میگن نفخ داره ولی منکه میخورم

سوال های مرتبط

مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی
مامان نورا خانوم💕 مامان نورا خانوم💕 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۴ ماهگی
مامان پسرم👼💙 مامان پسرم👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی