مامانا خوردن باقله در شیردهی ضرر داره؟

۳ پاسخ

تو بارداری من خوردم یعنی ممکنه خطر داشته باشه

نخوری بهتره طبعش خیلی سرده بچه اذیت میشه

اگ بچت آلرژی نداره بخور اگه داره حتی وارد خونت نکن چون ب بوش هم حساسه

سوال های مرتبط

مامان علی🫶🏻🥰 مامان علی🫶🏻🥰 ۱۳ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان نورا خانوم💕 مامان نورا خانوم💕 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه رنگیا🐤🐣 مامان جوجه رنگیا🐤🐣 ۱ سالگی
مامان قیصر مامان قیصر ۱۵ ماهگی