۸ پاسخ

واسه منم به شدت میریخت خونم شده بود مو اعصابم خورد میشود رفتم کوتاه کردم راحت شدم نه دیگه میریزه نه چیزی

برا من بیشتره

دیشب اینجاخوندنم ی مامانی گفته بود یک ماه میری حموم موهاتو شامپو نزنی ریزش مو قطع میشه

کپسول هیر ویت بخور یه ماهه خوب میشی

یا خداااا موهای خیس رو که شونه نمیکنی ؟؟!

پاهاشو😂

من که دیگه کچل شدم

این که کمهههههه برا منو ببینی

سوال های مرتبط

مامان نیلا🥹 مامان نیلا🥹 ۱۱ ماهگی